אבחון עצמי

בעזרת בדיקה קצרה זו תוכל לבחון האם רפידות ®ProKinetics יועילו לך, ומהי רמת התיקון הנדרשת.

ניתן בהחלט  לאבחן את עצמך כמתואר בעמוד זה, אך להפקת תוצאה מיטבית מומלץ לקבל אבחון מקצועי ללא כל עלות נוספת 

אבחון פרונציה do you over pronate?

2

הטה את הגוף מעט לפנים

אבחון פרונציה do you over pronate?

1

עמוד יחף, על רצפה קשה - מקם את כפות הרגליים ברוחב הכתפיים

אבחון פרונציה do you over pronate?

4

אלץ את מרכז הברך לנוע קדימה עד שיהיה מעל/מאונך למרכז כף הרגל (פיקת הברך מעל האצבע האמצעית בכף הרגל)

אבחון פרונציה do you over pronate?

3

כופף מעט את הברכיים

6

אבחון פרונציה do you over pronate?

אם פיקת הברך נעה אל תוך השטח הצבעוני, אתה בהחלט תפיק תועלת מרפידות ®ProKinetics 

באזור האדום השתמש ברפידת תיקון 3.5ממ

באזור הכתום (מעבר לבוהן או פנימה) השתמש ברפידת תיקון 6.0 מ"מ 

אבחון פרונציה do you over pronate?

5

כעת, באטיות, הזז את הברכיים, זו כלפי זו, עד שתחוש בלחץ מתון מתחת לכריות הבהונות

סופינציה Supination

8

כאשר השחיקה מתרחשת בחלקו החיצוני של העקב וממרכז כף הרגל לצד של האצבע הקטנה, אתה בעל נטייה לפצות על המכניקה המבנית שלך בדריכה על החלק החיצוני של כפות הרגליים. התחל תמיד בנעילת רפידת תיקון 3.0 מ"מ (אדום) ובהדרגתיות הגבר את התיקון כמתואר בשלב 6

היפרפרונציה Hyperpronation

7

בהתבוננות בסולית הנעל, אם השחיקה העיקרית מתרחשת בצד של מרכז כף הרגל לכיוון הבוהן, תיגרם קריסה פנימה של הקרסול. התחל עם התיקון כמתואר בשלב 6