• Facebook - Grey Circle

073-374-4933

All rights reserved ProKinetics Israel

אבחון עצמי

בעזרת בדיקה קצרה זו תוכל לבחון האם רפידות ®ProKinetics יועילו לך, ומהי רמת התיקון הנדרשת.

2

הטה את הגוף מעט לפנים

1

עמוד יחף, על רצפה קשה - מקם את כפות הרגליים ברוחב הכתפיים

4

אלץ את מרכז הברך לנוע קדימה עד שיהיה מעל/מאונך למרכז כף הרגל (כיפת הברך מעל האצבע האמצעית בכף הרגל)

3

כופף מעט את הברכיים

6

אם פיקת הברך נעה אל תוך השטח הצבעוני, אתה בהחלט תפיק תועלת מרפידות ®ProKinetics 

באזור האדום השתמש ברפידת תיקון 3.5ממ

באזור הכתום (מעבר לבוהן או פנימה) השתמש ברפידת תיקון 6.0 מ"מ 

5

כעת, באטיות, הזז את הברכיים, זו כלפי זו, עד שתחוש בלחץ מתון מתחת לכריות הבהונות

8

כאשר השחיקה מתרחשת בחלקו החיצוני של העקב וממרכז כף הרגל לצד של האצבע הקטנה, אתה בעל נטייה לפצות על המכניקה המבנית שלך בדריכה על החלק החיצוני של כפות הרגליים. התחל תמיד בנעילת רפידת תיקון 3.0 מ"מ (אדום) ובהדרגתיות הגבר את התיקון כמתואר בשלב 6

7

בהתבוננות בסולית הנעל, אם השחיקה העיקרית מתרחשת בצד של מרכז כף הרגל לכיוון הבוהן, תיגרם קריסה פנימה של הקרסול. התחל עם התיקון כמתואר בשלב 6